Чому мою точку не видно на Мапі Google 2023

 

Задаючи це питання на форумі Експертів з продуктів, користувачі карт мають на увазі три різні випадки:

  1. Перші мають складнощі з підтвердженням точок на картах Google.
  2. Другі не розуміють, чому, коли вони дивляться безпосередньо на карту, не видно їхньої компанії.
  3. Третій випадок – вони не можуть знайти свою компанію на карті за ключовим словом або необхідним запитом.

Я не впевнений, що моя компанія підтверджена, зареєстрована та перебуває на Google карті

У процесі реєстрації на карті є потреба уважно вивчити правила публікації на карті Google, щоб відповідати їм та успішно опублікувати компанію.

Крім того, можна перевірити статус своєї компанії. Є такі статуси:

  • Підтверджено: компанія підтверджена та опублікована на Google карті. Її можна знайти на запит “назва вашої компанії + адреса”.
  • В обробці: компанія перевіряється на відповідність правилам та готується до публікації. Якщо статус висить понад три дні, необхідно звернутися у підтримку для врегулювання ситуації.
  • Заблоковано: компанія порушила правила публікації на карті і на даний момент не оказується.
  • Дублікат: на думку алгоритму у вашої компанії вже є точка на карті Google. Можна через підтримку оскаржити цей статус або попросити об'єднати ваші точки, якщо ви маєте можливість керувати обома.
  • Необхідне підтвердження: компанія не пройшла верифікацію в Google Це можна зробити одним із запропонованих вам способів.

Я наближаю карту Google і не бачу точки своєї компанії

 

Алгоритми Google працюють таким чином, що одночасно за певного масштабу видно лише кілька точок. Найчастіше це найбільш відвідувані місця в місті, міські пам'ятки, великі торгові центри, кафе або ресторани з високою відвідуваністю. Система також показує найбільш відвідувані місця або місця, які вона вважає важливими, конкретно для вас, якщо ви дали дозвіл на збір таких даних.

 

Якщо ви наближаєте карту до потрібної локації, то діє те саме правило, але тільки для цієї конкретної локації. Ви бачите компанії, котрі система підібрала для вас. На другому скріншоті можна помітити, що компанії, які відображаються на карті, відрізняються від тих, які перелічені у списку компаній на цій адресі.

Однак це не означає, що ви бачите всі компанії, які є на цій адресі. Це відбувається тому, що компанію на карті Google потрібно розвивати, і її видимість залежить не тільки від дій користувачів, наприклад, публікації відгуків або фотографій, але і від дій самого бізнесу. Подивіться на наступний скріншот, де ми натиснули кнопку "Показати все" внизу списку.

Таким чином, ми побачили, що на цій адресі насправді знаходиться 16 компаній. Це означає, що чотири компанії гідні бути на адресі за максимального наближення, і жодна з них не розвинена настільки, щоб бути на карті загальної панорами міста.

Про те, як збільшити видимість компанії в результатах місцевого пошуку, ви можете прочитати інструкції.

Похибка:

Однак, слід пам'ятати, що під час збирання даних на карті Google є похибка, яка залежить від точності GPS-передавача пристрою користувача. Так, люди, які приходять до великого торгового центру, де знаходиться безліч компаній, фіксуватимуться як відвідувачі однієї з точок на 100 квадратних метрів за умови, що ці люди не взаємодіяли з конкретною компанією у цьому торговому центрі. На карті Google, наприклад, вони можуть бути відображені як відвідувачі однієї компанії, хоча насправді цього не було.

Рекомендації:

Насправді, пошук вирішення цієї проблеми для вашого бізнесу і для вас це втрата часу, тому що таким чином менше однієї сотої відсотка користувачів шукають компанії поблизу, використовуючи простий перегляд карти.

У 99% випадків люди шукають компанії за назвою якщо вони вже знають її, за категорією (магазин одягу) або ключовим запитом (купити одяг у Києві) і т.д. Таким чином, ми плавно переходимо до третього питання.

Не можу знайти свою компанію за ключовим запитом чи категорією

Алгоритм пошуку на Google Maps аналізує дані, які ви надали у профілі компанії, на вашому веб-сайті та в інтернеті в цілому, щоб визначити інформацію про ваш бізнес, про якість та кількість вашого контенту, а також про те, якою інформацією інші люди діляться про вас. Це формує внутрішній рейтинг вашої компанії на основні ключових слів та посилань, які люди використовують для пошуку вашого бізнесу. Якщо ви не можете знайти свою компанію за необхідним запитом або категорією бізнесу, це означає, що виконаної вами роботи недостатньо.

Рекомендується звернути увагу на такі дії для просування вашої компанії окрім вищезгаданої інструкції:

- Дотримання правил публікації на Google Maps

- Опис ваших послуг у картці компанії

- Регулярна актуалізація даних про вашу компанію

- Наявність опису товарів у картці компанії, якщо це можливо

- Якісні фотографії вашого розташування, уникайте використання зображень, які не належать вам

- Наявність панорамних знімків 360 градусів

- Наявність та якість вашого веб-сайту

- Наявність інформації про вашу компанію на інших сайтах

- Наявність та якість ваших соціальних мереж

- SEO оптимізація

 Безкоштовний аудит точки на Google Карті

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як штучний інтелект від Google аналізує фотографії на Карті Google

Все про відгуки на Карті Google. Googgle Business Profile Reviews